Bucharest Diary

Thursday, July 14, 2005

Mascarada la realitatea tv

Azi seara l-am vazut pe Realitatea Tv. pe Petre Roman facindu-si propaganda electorala la deschiderea unei expozitii de pictura franceza la muzeul de arta al Romaniei. La deschidere participau Basescu, Mona Musca, ministrul culturii francez, ambasadorul Frantei, diversi alti notabili. Realitatea tv. arata doar pe Petrica al nost' pe o platforma separata ("luindu-le fata" la notabilii din fundal) vorbind despre revolutia romana ("aici l-am inlocuit eu pe Ceausescu") si cea franceza, dar mai ales criticind guvernul pentru gestionarea crizei inundatiilor. In 15 minute cit am putut indura sa privesc, a vorbit de 5 ori despre tarisoara noastra sub ape, despre "proasta gestionare", ne-a atras atentia ca presedintele si ceilalti se amuza in timp ce tara e sub ape...
Privind aceasta mascarada pe Realitatea, imi amintesc de demonstratiile de la Univesitate din 1990 si de imensa diferenta intre ce vedeai ca participant sau deformat de televiziune. Televiziunea arata doar tigani, cersetori si grupuri mici de contrademonstranti, niciodata pe cei care demonstrau - zeci de mii de oameni disciplinati, neobositi, plini de umor.
Ce bine a stiut Iliescu si Roman sa minta poporul asta cu ajutorul televiziunii! Si iata-i luind-o de la capat.

Roman e Demagogul Perfect - il depaseste pe Catavencu.
Cind il vad alaturi de Iliescu, mi se face frica pentru tara asta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home