Bucharest Diary

Tuesday, June 28, 2005

Mari sperante

In Piata Universitatii am vazut intiia data in viata mea ca o multime heterogena poate fi disciplinata.
Am inteles mai tirziu si cat eram de idealisti. Progresul pe care ni-l doream nu fusese atins nici de Franta, Germania sau America. In vara anului 1990 am vazut demonstratii in Paris (cele mai multe pentru bani) si m-am simtit ciudat de superior.
De curind ciondaneala dintre Franta si Anglia pentru buget mi-a retrezit acel sentiment. Unde sunt marile proiecte de cercetare, de explorare a spatiului, de sanatate, de protectie a mediului?
Simt ca proiectul european are nevoie de visare ca acum 15 ani la noi, cind pentru un grup de citeva sute de mii de oameni adunati la Universitate nu existau limite.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home