Bucharest Diary

Sunday, May 06, 2007

sorin rosca stanescu azi zice : jos Basescu pentru linistea lui Patriciu

Iata ce scria sorin rosca stanescu in Ziua din 27 Ianuarie 2005: “Cam in aceeasi perioada, pot sa spun ca eu unul, in calitate de ziarist de investigatii, mi-am luat “doctoratul in Traian Basescu”. Pentru ca am studiat, la Bucuresti si la Atena, prin mijloace jurnalistice, dosarul “Flota”. Si am facut numeroase dezvaluiri. Cea mai importanta fiind legatura pe care am identificat-o si am dovedit-o intre fruntasii PDSR, cel mai important fiind chiar Ion Iliescu, si un grup de interese din Grecia, reprezentat formal de un armator pe nume Katounis - decedat ulterior in conditii misterioase - in spatele caruia se gasea generalul Grylakis, pe atunci seful Securitatii de la Atena. In paranteza fie spus, acesta din urma a fost intre timp prins, pentru ca a incalcat legea, facand politie politica, si impotriva lui au fost deschise mai multe dosare penale. Devenise prieten personal al presedintelui Ion Iliescu si membru de onoare al PDSR. Spatiul nu imi permite sa intru in amanunte. Cert este ca, impreuna cu colegii de la “Evenimentul Zilei” si de la “Romania Libera”, am jucat un rol major in blocarea vanzarii frauduloase a ceea ce mai ramasese din flota strategica a Romaniei. Iar vanzarea o facea nu Basescu, ci guvernul de atunci, condus de Nicolae Vacaroiu, si presedintele de atunci, care era Ion Iliescu. Iar ce a fost salvat in 1993 s-a prapadit ulterior, navele fiind practic instrainate bucata cu bucata. Iar Basescu, retras la Constanta ca simplu cetatean, nu a putut fi gasit vinovat de catre un guvern ostil si de catre o procuratura ostila. Ceea ce i-a permis ca, in 1996, sa revina in forta in politica. Chiar la rugamintea unor prieteni, printre care ma numar.”

0 Comments:

Post a Comment

<< Home